rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 8 October 2013

aeril zafril dah kahwin?

assalamualaikum w.b.t


siapa tak kenal kan pelakon hensem kacak bergaya nie? dua hari lepas ada lah kan baca blog siapa entah. dengarnya dia dah kawen dengan wawa zainal. huwaa. luluh hati baca. :(

cehh bajet je. mcm dia kenal aku. haha tapi memang aku minat gila kot dekat dia. lakonan dia memberi kesan pada hati aku yang berdebar tiap kali dia muncul di kaca tv. haha. mata dia memukau. tak apa tak apa. aku relakan kau pergi. kerana masih ada beto di hati. jangan cakap aku gedik. tp biarlah nak gedik pown. muahaha -_-

14 comments:

Cik Mun said...

hehehe..tp dia xde bagi apa komen lagi kan..

Lieya Von Jay said...

kak xsuka dia ni. raut muka dia tu membuat kan kak menyampah..

mazni said...

mcm tk percaya je dia dh kawin :O

asha hana said...

cik mun : kan? benda baik senyap2 je. -_-

asha hana said...

lieya : haha kenapa pulak. hensem what. haha :P

asha hana said...

mazni : haa kan? hana pown. haisyy

Norhasniza Khalid said...

mama tak tahu, tp mama nak tahu, kawen ngan sape..?? hihi

asha hana said...

mama hasniza : dengan wawa zainal. :( haha

nanakimie said...

suka wawa zainal tu,comel je..tapi xtau pulak diorang da kawen...:)

p/s: hana...sory ye baru dapat berkunjung balas...huhu..terima kasih selalu singgah blog nana:)

Sally Samsaiman said...

tak kawen lg kan..? eh..entah...retis ni byk betul bnda pelik2 je

asha hana said...

nana : tak comel. hana lg comel. hehe sebab jeles dorang dah kawen. memang dia comel pown. suka tengok muka budak2 dia. wlcome dear. nt singgah la lagi blog comot hana ea. :)

asha hana said...

sally : hahaha entah lah. banyak kontroversi la retis2 nie. :D

pha is said...

"siapa x kenal pelakon hensem kacak bergaya ni?"

err.. pha is tak kenal pun.. hehehe...

TelingaBulat said...

xla..gosip jee tuh...mentang2 die tghh naik sbb cite cinta jannah kemain owg kasi die down

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome