rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 9 October 2013

akan ku beri amanah ini.

assalamualaikum w.b.t

sebenarnya dah lama da aku dok pikiaq pasai benda nie. akaun2 aku. akaun twitter, akaun fb, akaun tagged, akaun keek, akaun tumblr, akaun blog aku nie, akaun skype, akaun yahoo atau yang seangkatan dengannya lah kan. aku nak bagi pada someone yang boleh aku percaya.

sebab senang bila aku dah tak ada dalam dunia nie, orang akan deactived semua akaun2 aku nak2 yang ada gambar aku. aku nak pergi dengan tenang dekat sana. korang jangan nangis tw kalau aku pergi. haha :'D



bukanlah aku cakap aku nak sangat pergi tapi kematian itu pasti. persediaan dari agama aku belum cukup lagi. sedang cuba perbaiki sebaik mungkin. tapi persediaan terhadap nie jugak aku perlu kan? jadi pada yang akan aku beri amanah ini, tolong simpan baik2.

tapi akaun blog. aku tak nak dia buang. cuma aku nak dia buang gambar2 yang ada je. sebab blog aku, aku nak teruskan pada generasi2 aku biarlah jadi kenangan abadi pada setiap penulisan aku. bye korang. :)

4 comments:

TelingaBulat said...

setuju...TB pn ade terpk gak cm tuh..owg yg boleh dipercayai semestinye adik beradik ajelaa ;)

Lieya Von Jay said...

kak pon ada pernah terfikir jugak hal ni. tapi kena bagi kat org yang memang boleh di percayai dan yang sayang kita hehe :)

P.s : Hana sori smlm kak tak on fb , pagi ni baru baca msg hana. nanti hana gtau yer apa yang hana nak tnya tu

asha hana said...

TB : hmm kan? tp tak tahu la nak bg kat cpe. alahai. nga pk2 je nie. hee

asha hana said...

lieya : kan sis lieya ? tp siapakah gerangan yang bertuah itu? haha

#ok akak. hana dah chat akak tw. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome