rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 October 2013

anak-anak sidek.

assalamualaikum w.b.t


haha. rindu nak tengok cerita nie. zaman kanak2 yang seronok ea dok. nak cari 
cerita nie mesti panjang kan. ada tak CD je. haha ingat lagi tak korang?

ajib lah yang paling kuat ngadu. tak suka betul dengan dia. ngeh3. tp abun selalu kena marah sebab nakal. mana bapak dia tak bising. -_-

14 comments:

Lieya Von Jay said...

betol kak pon suka tgk ceta ni . buku pon ada kan dulu2.. ^_6

Shark Kay said...

mmg dah lama x layan,
pling benci tgk ajib ler.
hehe..
pling best tgk rasyid :)

Cik Mun said...

dulu suka benor tgk cite ni..

asha hana said...

@Lieya Von Jay ha'ah akak. hana pown ada buku dia dulu. entah mana entah pergi. haha

asha hana said...

@Shark Kay ajib kuat ngadu. hana pown tak suka. haihh rashid comel. hehe ;)

asha hana said...

@Cik Mun best kan ? :)

Sally Samsaiman said...

ajib tu mmg tiap-tiap kali tgk mmg kena maki dgn akak..hahaha...

Norhasniza Khalid said...

mama suka beno citer ni dulu..

asha hana said...

@Sally Samsaiman sama lah dengan hana. nyirap betol tengok dia. haihh suka sangat ngadu -_-

asha hana said...

@Norhasniza Khalid sama la dengan hana. sekarang dah tak ada dah keluar tv. huhu

Teena Tna said...

Dulu suka tengok, tp tak suka part yg borak2 antara bola & padang

pha is said...

pergh.. lejen kot cerita nih..

asha hana said...

@Teena Tna haa kan? sama la. yang tu bosan sket. :)

asha hana said...

@pha is legend sangat cerita nie. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome