rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 14 October 2013

anonymous !

assalamualaikum w.b.t

  

semua orang tahu kan anonymous tu apa? so aku public kan kotak komenta for anyone include anonymous. bukan utk dapat harsh comment dari korang bukan jugak suka2. mana tahu ada info yang aku boleh share utk korang. so kalau yang tak ada blog boleh komen dekat sini utk sebarang pertanyaan ke kan.

aku terbaca entry lama aku. aku tak tahu la apa masalah kau weyh. tp sememangnya aku tahu siapa yang letak komen berbaur dengki tu. alahai. kalau tak puas hati, komen jangan sebagai anynomous la. boleh kenal2 dengan kau si biawak gila. penakut. kau terasa? memang tuju utk kau pown. nak aku mention nama? nak aku letak gambar dan letak caption yang memalukan? nak aku jual fb kau mcm mana yang kau buat? sorry. tutup keaiban orang lain itu tanggungjawab aku sebagai hamba DIA. :)

orang tak pernah kacau kau pown weyh. yang kau spit komen semak kau tu kau dapat apa? dengki sangat tengok gambar happy aku. ha'ah aku happy dengan mamat kat sebelah aku tu. tu je ke yang kau jeles? pakwe dah cukup baik dah. apa lagi? tak faham gua weyh. dan kau ! tolonglah jaga perempuan kau nie baik2. aku dengan kau putus kawan pown sebab nak jaga hati dia. tu pown tak faham2 lagi. weyh budak. tolong belajar makna kawan dengan scandal tu ok ! tolong ! -_-

7 comments:

TelingaBulat said...

uishh marahnye..saba er..selamat hari raya bakal menjelma esok ;)

Lieya Von Jay said...

homaigod kawan seniri wat mcm tu. hurm sabaq je la hana. this kind of people exist.anggap lah mereka ni mcm parasit

asha hana said...

TB : marah la. sangat marah nie ! haisyy. hmm ok TB. selamat hari raya jugak utk TB. :)

asha hana said...

lieya : yang buat tu bukan kawan hana kak. tak pernah jd kawan pown. dan tak tahu la apa masalah dia. hana pown tak kenal la manusia mcm ni. alahai. parasit? lebih dri tu rasanya. -_-

Ida Syuhada said...

Watak Anonymous ni sebenarnya adalah 'penyelamat' pada seseorang yang merasa marah, irihati atau kadang2 entry kita terkena kemuka dia walaupun kita tidak maksudkan dia tetapi dia pula termakan lada.. Ida pun pernah kena juga dgn Anonymous ni, tapi ida abaikan sebab ida beranggapan dia pengecut. Orang pengecut jangan dilayan.

asha hana said...

ida syuhada : pernah jugak terkena? haa memang hana tak layan pown. sebab kalau dia berani sangat, dia tak kan guna watak anynomous nie! -_-

mirza syazwina said...

jeles tengok kak hana happy le tu,aiishh~

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome