rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 13 October 2013

anti-virus kaspersky !

assalamualaikum w.b.t


antivirus utk lappy kesayangan aku. aku pakai nie la sampai sekarang. tp dah expired date. jadi lappy aku sedang dalam zon bahaya. yang boleh menyebabkan lappy aku kehilangan nyawanya. -_-

dulu aku pakai avira tp bila budak2 aku cakap kaspersky nie ok kan terus aku nak pakai. hmm ALHAMDULILLAH not bad. tapi tu la kena renew pulak kan. adehh bila la agaknya aku nak renew balik nie. alahai. owh "dear" virus. please be nice to me. jangan jangkiti lappy gua ok. korang punya antivirus apa pulak? :)

6 comments:

Norhasniza Khalid said...

mama guna avast, orang yang format tu yang install kan..

Sally Samsaiman said...

sama je...tp kat office pakai Avast

mirza syazwina said...

tak reti pasal komputer2 virus2 ni,orang yang tolong buatkan,haha :P

asha hana said...

mama hasniza : avast? tak pernah dengar pulak . :)

asha hana said...

sally : ramainya pakai avast. haa

asha hana said...

mirza : haha bagus la. tp kena amik tahu tw. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome