rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 21 October 2013

atuk dan kecik nya dunia !

assalamualaikum w.b.t

ok. even atuk masuk hospital pown sempat bergambau. nasib baik atuk sporting. haha semalam entry aku dua je kan? perasan tak? cehh. tak la tu kan. haha ok. hari nie aku nak buat 5 auto post. in sha ALLAH kalau larat. haha :D

si gemuk! ^_^

twin? eh tak tak. my dear sis. :)

haa atuk sayang. satu2 atuk yang aku ada.
dengan melepaskan rindu pada arwah atuk blah ibu
aku lepaskan rindu pada atuk blah ayah.
diagnosis demam denggi. alahai. semoga cepat sembuh atuk.
comel kan atuk aku? comel macam aku. haha perasan ! -_-

#ok. kecik nya dunia ! tak sangka. junior aku dulu masa dekat kuim si radzi nie sebenarnya nenek dia berjiran dengan atuk nenek aku dekat asahan. aku dah 21 tahun aku baru tahu weyh. puas ler bercerita dengan dia semalam dekat fb. pasal zaman kanak2. puas ler cuba nak ingat mcm mana boleh tak kenal. padahal aku selalu main buaian pokok kat halaman rumah nenek dia. dia pown selalu datang lepak kat pangkin atuk nenek aku. tapi masa zaman kanak2 la kan. adehh tapi yang dia kenal abg sedara aku je dengan nenek atuk aku. haha kalau dak radzi nie balik asahan dan aku pown sama balik. aku nak ajak dia berkubang sungai belakang. dia pown dah lama tak masuk sungai tu. perghh syok tu. nt aku update gambau time aku tengah berkubang. haha :D

12 comments:

ain diyana said...

semoga atuk kembali sembuh.. :)

Lieya Von Jay said...

gemok tang mana tu hana .. comel ja atuk :)

TelingaBulat said...

atuk2 cpt2 baik tau..TB doakan ye ;)

ZalinZalina said...

Hana kena rajin tengok atuk ye..mesti atuk suka...mudah2an atuk cepat sembuh :)

pha is said...

rajin betol smpai nk buat 5 entri dalam 1 hari.. heheh

chicken_floss said...

atuk umur berapa..untunglah atok dapat cucu mcm nana..:) get well soon atok!:)

asha hana said...

@Lieya gemuk tang perut. haha comel kan? :P

asha hana said...

@ain diyana in sha ALLAH dear. amin. :')

asha hana said...

@TelingaBulat terima kasih ea TB. amin. :)

asha hana said...

@Zalin hee in sha ALLAH kak ina. in sha ALLAH kalau berkesempatan. amin. terima kasih kak ina. :)

asha hana said...

@pha is haha sebab nak amik hati nuffnang mungkin. :P

asha hana said...

@chicken_floss 79 thn sis. haha untung la sangat kan dapat cucu nakal macam hana. adehh thnx sis doakan. in sha ALLAH amin. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome