rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 21 October 2013

berbasikal !

assalamualaikum w.b.t

kepunyaan en. google.

huwaa. dah lamanya gua tak naik basikal. dulu masa aku kecik2 aku macam jantan tw. naik basikal pown sampai nak lepas2 dua2 tangan. haihh sebab tu la kepala lutut aku dah macam kepala 'tempurung' !! geram dengan diri sendri weyh. genyah sangat masa kecik. -_-

tapi sekarang sejak dah semakin dewasa kan. cehh dewasa la sangat. tapi memang betul kan aku dah dewasa? kah kah kah. ok memang aku nie sangat rindu nak ber'bike'. bilalah dapat tunjuk kan kejaguhan aku semula kan. muahahah ok tak lawak ! bye !

10 comments:

Norhasniza Khalid said...

mama dulu naik basikal kemain suka betul... hihi

Hafiz Hafizol said...

kat rumah dah x de beskal nak naik. beskal anak buah yg kecik cenonet tu adalah. rindu nak naik beskal herheraaherr

asha hana said...

@Norhasniza hehe biasalah mama. hana pown ! seronok kan? :)

asha hana said...

@Hafiz kemain gelak besar lg dia. haha sama lah. dekat rumah basikal ada tapi basikal ibu hana punya. tu pown tayar dah bocor. adehh . -_-

Sally Samsaiman said...

kak sally tak pernah naik basikal..percaya takk..?

adrianna syaz said...

Sya dulu umur 12 thn bru pndai kayuh basikal.huhu

chicken_floss said...

hehehe..bestkan naik basikal..sy dl pun siap ada nama lagi basikal tu..tp skg dah terkubur kat mana tah..

asha hana said...

@chicken_floss seronok sangat naik basikal. haha zaman kanak2 kak semua benda nak letak nama. bantal hana pown dulu ada nama. tp dah tak ada dah. terkubur sudah.

mirza syazwina said...

alamak samala kita,dah lama sangat tak naik basikal..kat umah ni pun bukan ada basikal pun..huhuu

asha hana said...

@mirza hehe kan dik? rasa rindu sangatlah. kalau basikal ada pown sorang2. tak ada geng. sebab semua dah besar ada komitmen masing2. haha :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome