rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 17 October 2013

berkampung !

assalamualaikum w.b.t

 aku paling suka bakau sampah. haha hari tu balik kampung. yang dekat mcm cik ros satu family selalu mengemas. sesekali balik tak salah kan nak bersihkan halaman rumah atuk nenek dekat asahan? cik ros sekeluarga sibuk betulkan tandas dorang. huwaa gara2 pokok tumbang hari tu. alaa nak snap kucing dorang pown tak sempat tw ! gebu seyh. geram haku !

jangan cakap ini pembakaran terbuka. sebab gua dengan family gua sedang membersihkan tapak nie. hasilnya? tunggu selepas setahun atau dua tahun. haha

#motif : saja je nak tunjuk aku suka lelaki yang tahu buat kerja kampung. pernah update dekat SINI. korang baca ke tak nie? haha well. seronok nya main bakau2. tapi penangannya mata kau seperti kena sembur ridsect ! menangis la kau kat situ kepedihan. -_-

8 comments:

Shark Kay said...

Kt kmpung mmg best bako sampah.
Kt bndar bako sket jiran bising nnti
Hehe.

Cik Mun said...

mengemas ye die..

asha hana said...

shark kay : dekat bandar toksah la. silap hari bulan kena saman. bukan boleh tengok cket orang lain lebih. haihh kat kampung nyaman tanpa gangguan hehe :)

asha hana said...

cik mun : hee hana dah lah jarang balik kampung. jd hr tu tolonglah ibu kan. :)

Sally Samsaiman said...

ish ish..pencemaran alam sekitar..hahahaha

asha hana said...

sally : ish3. akak ! diam2 ok. haha :P

TelingaBulat said...

cube bakar sampah dkt bandar ade kang kne baling tin susu..sbb asap masok uma diorang..kecoh kn ehhe..kt kg relakss jee..

asha hana said...

Tb : hahaha btol tu TB ! hana setuju ! mmg mcm tu rata2 masyarakat bandar nie. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome