rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 23 October 2013

bloglist hana !

assalamualaikum w.b.t


aku dah buat bloglist. disebabkan dorang yang selalu singgah tp kadang2 aku tak sempat nak menyinggah, tu yang aku pown wujudkan bloglist dekat sini.

jadi nak claim ketidakkesempatan tu aku boleh belek2 bloglist kan. cehh kemain lagi ayat. ayat tunggang terbalik ! ok. korang tengok lah dekat blah kiri blog aku nie. malas nak re-enter link korang dekat entry. pemalas kan aku? -_-

sebenarnya aku nak devidekan female blogger dengan male blogger tapi disebabkan lelaki2 hensem yang selalu singgah sini cuma berapa kerat je. tak jadilah aku. cehhh kembang hidung la tu kan. haha :P

sorry jugak pada yang selalu singgah tapi aku tak letak link korang ke kan. mungkin aku tak perasan. siapa2 yang tak tersenarai tp selalu bersantai di sini cepat2 gtwu ok? nanti aku boleh letak link korang dalam bloglist awesome aku. :)

14 comments:

Lieya Von Jay said...

tq sebab senarai kan akak yeee. haha. xsenarai siap akak rotan la hehe

Cikgu Norazimah said...

thanks masukkan CN dalam list & rajin komen kat blog CN, CN jer kadang2 tak sempat nak balas komen..hehe

nanakimie said...

aah,memang senang kalau letak bloglist.hihi,lagi2 kalau dashboard buat hal:)

ZalinZalina said...

Terharu blog kak ina pun ada sekali..TQ Hana..kita exchange yek :)

asha hana said...

@lieya sama2 akak. hahah rotan? nasib baik hana senaraikan. kalau tak habis la hana kena babap dengan akak. :P

asha hana said...

@cikgu wlcome CN. haha. tak apa hana faham . kerjaya sebagai cikgu kan selalu bz. :)

asha hana said...

@nanakimie haa kan kak nana? sebab tu la hana buat. :)

asha hana said...

@Zalin tak perlu nak terharu sangat la kak ina. benda kecik je. haha ok kak ina. thnx jugak masuk kan hana dalam bloglist akak :)

pha is said...

yeay..!!! ada dlm bloglist...

"tapi disebabkan lelaki2 hensem yg selalu singgah sini cuma beberapa kerat je."

lelaki kan spesis limited edition.. hehehe

Azhafizah Md Nor said...

senang ade bloglist untuk blogwalking kan :)

mirza syazwina said...

fulamak!kita ada la..thanks akak:) hehee

asha hana said...

@pha is cehhh limited edition la sangat kan. haha :P

asha hana said...

@mirza hehe sama2 dear. :)

asha hana said...

@azhafizah senang sangat akak. ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome