rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 3 October 2013

buaya darat !

assalamualaikum w.b.t


saja je kan cerita pasal buaya darat nie. kenal pasti lah lelaki mcm nie betul2 nak2 dalam laman sesawang nie.

susah nak jumpa lelaki yang ada girlfriend tp tetap ngaku yang dia dah ada gf. kebanyakannya aku jumpa dah ada gf tp dok menggatai lagi. ber'hye2' lagi. bagi penampakk terus ! -_-

lepas tu lelaki yang tengah rempit dengan gf dia yang syok meronggeng dekat belakang atau pown yang drive kereta dan si gf dok sebelah. bila gf tak ada kejap mulalah perangai. aku tak tahu ler apa penyakit lelaki mcm nie. yang dok usha perempuan lain tu buat apa? tak pasal2 perempuan tu dikatakan cuba nak goda2 balak org. laki mcm nie sila bagi kaki dekat muka dia.

jadi yang perempuan jangan mudah sangat nak percaya. sekarang punya zaman ada yang kawen dua tp si perempuan tak tahu pon dia ada madu. alahai. mintak2 kita semua dijauhkan la ea. ;)

8 comments:

Lieya Von Jay said...

betol hana . Ramai sgt yg mcm ni. kat profile in a relationship. album penuh dgn gambaq dia dgn awek tiba2 dok hai2 plak.. macam bangang prgai

asha hana said...

lieya : org mcm tu jangan dilayan akak. hana terus remove dr frenlist. semak je ada dalam fb org. haisyyy.

pha is said...

amboi... marah benor... hehhe...
tapi ada je kawan pha is yg dah ada awek, tapi setia betol... x pndang dah pompuan2 dalam kelas. smpai nama budak pompuan dlm kelas pun x nk ambik tahu.. hahahaha

asha hana said...

pha is : haa mcm tu la laki yang betol2 perempuan carik. memang la marah. sebab rimas la ada laki mcm tu dalam dunia nie. haha

pha is said...

sambungan kisah: tapi last2 awek dia yg curang.. setia macam mana sekali pun lelaki tu, kalau bnda dah nak jadi, dia jadi jugak.. pastu diorg clash.. murung nak dekat 2 minggu jugak la member pha is tu..
so, kesimpulan cerita, bukan lelaki je yg boleh jadi buaya darat..
hehehehe

asha hana said...

hahahaha amboi ok2. hana tahu la. perempuan pown sama. so 1:1. kesian kat kawan pha is tu. tp mesti dia dah ok skrang kan. zaman skola punya cerita selalu nya tak kemana. tp ada jugak yang bawak ke kawen. so depend individu la kot. haha :D

pha is said...

skrg dia dh okay dah.. tu la masalah cinta jarak jauh.. diorg kenal kat matrik..
lepas je 1 kelas dpt tahu dia dah clash, ramai kawan perempuan pakat nk rapat.. mklumlah, org hensem.. dia biasa2 je.. dh serik katanya.. hehehe,,,,

asha hana said...

pha is : hahaha amboi. pesan pada dia. tak rugi pown ada muka hensem. so kena bg org lain peluang utk rasa nikmatnya cinta nie. cehhh poyo seyhh hana. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome