rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 October 2013

bungee jump !

assalamualaikum w.b.t


aku kalau dah tengok running man memang sampai terikut2 apa aktiviti yang ada dalam tu tw. haha bungee jump. teringin weyh. aku rasa aku tak gayat tinggi tau. tapi kalau naik lift aku rasa aku mabuk. haa acane tu? gayat ke namanya? so aku nak test la kan tahap gayat aku nie mcm mana. seronok je dorang main menatang nie kan. tapi kau tengok. masa aku nak naik atas tu nanti kompom aku rasa nak turun balik. haha penakut sebenarnya tp berlagak berani. inilah aku. :)

8 comments:

pha is said...

sama la.. buat2 berani je lebih.. dalam hati dup dap dup dap gak..

Azhafizah Md Nor said...

teringin sangat nak bungee jumping..ade tahu kat mana mana dalam malaysia x?

mirza syazwina said...

takutnya tapi best buat benda2 yang extreme ni,hehee

asha hana said...

@pha is haha sangat2. kerek je lebih. konon la kan. :D

asha hana said...

@Azhafizah entah la sis. hana pown try jugak cri dekat google. mcm tak ada. kalau lah ada kan. mesti best. huhu

asha hana said...

@mirza akak minat gila buat benda2 mcm nie. best. nak try tw. boleh hilang stress gitu. haha

chicken_floss said...

hana kena try!:)

asha hana said...

@Chicken_floss nak try. tp dekat malaysia ada ke? hee

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome