rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 15 October 2013

childish face atau baby face?

assalamualaikum w.b.t

ok. semalam ada customer datang kan. aku tak tahu la kenapa. tp aku paling tak suka nak dengar orang cakap muka aku macam budak2.

sakit telinga weyh. tanya aku umur berapa. ok 21 kan. tak percaya pulak tu. cakap aku macam budak sekolah. kawan2 aku pown ada cakap mcm nie jugak. haisyy

childish? tak kan? tolonglah cakap tak !

ok. aku si gadis biru. ceh nak jugak tu. -_-

haa yang nie? tak kan? kalau mcm tu
cakap aku baby face la. boleh terima lagi.
wakakakaka perasan seyh aku. haha

#tapi aku tak suka pulak orang cakap aku muka matang. nampak sangat mcm dah tua kan berbanding umur aku. haha apa2 pown. just syukran to ALLAH sebab kurniakan wajah seperti ini. apa pown dorang nak cakap biarlah. muka aku. kau ada ? :)

8 comments:

mirza syazwina said...

gambar no 2 tu lawa la!kita suke kita suke,^_^

asha hana said...

mirza : amboi. nak bodek ke? haha anugerah ALLAH yank. semua awesome. :)

Dhya Lolly said...

comel :) baby face laa kakk

asha hana said...

dhya lolly : eleh2. baby face la sangat kan. haha mandai je awak nie dik. :P

Lieya Von Jay said...

hana badan kecik molek kurus mcm ni mmg nampak muda remaja . ^_^

asha hana said...

lieya : nampak muda remaja ok lagi kak. yang tak sedap dengar tu muka budak2. huwaa. haha T_T

#hakiktnya hana gemuk la akak. hee ^_^

Norhasniza Khalid said...

hihi, tu namanya comel... :)

asha hana said...

hasniza : haha comel ke? tak langsung la. T_T

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome