rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 15 October 2013

CPUV ke-3 !

assalamualaikum w.b.t


ALHAMDULILLAH. rezeki datang lagi. ngeh2. aku dapat cpuv ke 3 dari sunsilk samson s. tadi tengok dekat blog MAMA dengan kak LIEYA. dorang pown dapat sama macam aku jugak.

syukran pada korang jugak. nt sila la klik2 dekat tabung hana lagi. hana akan balas kunjungan korang dengan segera. in sya ALLAH. :)

10 comments:

Fizalinolie said...

Tahniah! Hana... Rezeki bertambah-tambah :)

asha hana said...

fizalinolie : terima kasih akak. hee ^_^

biskutcelup said...

salam aidil adha ye :D

asha hana said...

biskut celup : salam aidil adha jugak. :)

mirza syazwina said...

taniah darling :)

asha hana said...

mirza : thnx dear. :)

Lieya Von Jay said...

yes! berjaya lagi! congrats dan teruskan perjuangan ^_^

asha hana said...

lieya : terima kasih akak. hehe in sya ALLAH. yeay !

Norhasniza Khalid said...

yeay.. meh kita buat tabung menabung bersama.. tahniah tau, rezeki tu...

asha hana said...

hasniza : hehe thnx mama. yeay. jom sama2 menabung utk masa depan ! haha :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome