rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 18 October 2013

CPUV ke-4 !

assalamualaikum w.b.t


yeayy. ALHAMDULILLAH. rezeki lagi. seronok jugak buat auto post nie. haha terus mencurah2 datang. thnx jgk pada pengajar hana, kak LIEYA yang selalu bg nasihat dan info pasal CPUV nie. :)

14 comments:

Cik Mun said...

tahniahhhh :)

TelingaBulat said...

hana tb xpaham np er kite kne buat post pasl nuffnang?utk reward ape erkk

Lieya Von Jay said...

weeeeee.. tahniah hana ! bravo.. u did it again.. terus kan usaha anda ^_^

Hafiz Hafizol said...

tahniah hana. saya dr haritu 1 tu jee.. x naik2 dah. hehe.

oo. ada kaitan ke autopost dgn cpuv ??

asha hana said...

cik mun : terima kasih dear. :)

asha hana said...

TB : hee ntah lah. apa yang hana tahu biar nuffnang nampak yang kita betol2 setia dengan dia. sebab tu la hana post pasal nuffnang nie. lg pown hana baru lg. so tak pandai sangat. jd hana main post je la. hee :)

asha hana said...

hafiz : hehe terima kasih. owh yeke? kena rajin post. kalau boleh satu hari 5 kali. mcm tu la. disebabkan hana bz kan tu yang buat auto post. sebab tu la rezeki ada je. kalau hafiz rajin post in sya ALLAH mencurah2 la rezeki utk hafiz tu. :)

ZalinZalina said...

Wahhhh Hana lagi dasyat tak sampai 1/2 bulan dapat 4 CPUV...tahniah Hana :)

asha hana said...

zalin : hehe thnx akak. tu la. hana pown tak expected. :)

asha hana said...

lieya : thnx akak ! akak yang ajar hana. huhu ;)

mirza syazwina said...

taniah ye,:) rezeki2..!

asha hana said...

mirza : thnx dik. ALHAMDULILLAH. :)

nanakimie said...

alhamdulillah..moga hana murah rezeki selalu:)

pha is said...

waa.. tahniah..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome