rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 20 October 2013

daun kering.

assalamualaikum w.b.t



erkk. aku ada satu tabiat. tabiat yang pelik gila. kalau aku nampak daun kering bersepah. aku akan pijak. kalau aku tak dapat pijak aku akan rasa tak puas hati. sebab kan bunyi dia. macam rangup. haha mcm bunyi kau makan keropok ikan tu. krekkk. pelik? ada tak korang yang tabiat nya mcm aku? -_-

#itu je la aku nak cakap. nie auto post. dan saat ini aku sedang ada dekat kampung halaman. atuk aku dijangkiti demam. doakan dia cepat sembuh ea. :')

12 comments:

pha is said...

haha.. x tau plak ada org ketagih nk dengar bunyi daun kering tu.. hehe

smoga atok asha hana cepat sembuh

Azhafizah Md Nor said...

agak menarik habit awak ni..hehe

Lieya Von Jay said...

biasa la tu hana. kadang2 kita memang ada satu habit yg org lain x buat. harap2 atuk hana cepat sembuh ..

mirza syazwina said...

aeh,sama la kiteee,mihmihmih

asha hana said...

@pha is hana pown tak tahu. pelik gila. memang dari kecik. haha ok pha is. thnx ea. amin. :')

asha hana said...

@Lieya hmm kan akak? hee ok sis sayang. in sha ALLAH. amin. mudah-mudahan. :)

asha hana said...

@Azhafizah menarik atau pelik? haha

asha hana said...

@mirza sama ke? yes. ada geng. haha :P

Hafiz Hafizol said...

kalu bunyi dia sama mcm makan kopok, baik kita makan kopok haaa... hahaha

chicken_floss said...

sebab nak dengar bunyik tu kan..hehehe..same lah kte..;p

asha hana said...

@chicken_floss hhahah wahh ramainya kan yang sama. habit yang pelik tp ada jugak yang buat. haha :D

asha hana said...

@Hafiz makan keropok ! sedap tu. haha tak la. lain. sebab memang lain. susah nak cakap. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome