rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 24 October 2013

dear, pinggang ! please be nice to me !

assalamualaikum w.b.t



woo woo. pinggang aku bermasalah lagi. aku pernah cerita tak dekat entry before nie pasal pinggang aku asyik sakit je lepas kena hempap dengan periuk belanga? tak? nie ha aku nak cerita.

masa aku praktikal dulu, masa tu sem 6. waktu tengah rehat kan means tengah mencekik la kan. ada la kawan kelas aku lalu belakang aku sebab nak basuh tangan so nak pergi la dekat sink kan. dekat belakang aku tu ada la troli yang ada cerek besar. ada 3 ketul saiz yang sama. bila dia lalu je kat belakang aku tu tiba2 periuk belanga atas troli tu tiga2 jatuh atas badan aku !

sejak dari tu pinggang blah kiri aku selalu sakit. aku tak pernah pergi berurut. X-Ray apatah lagi. sebab aku takut sangat nak tahu keputusan. la nie sakit tu datang lagi dekat tempat sama. aku dah tak boleh duduk lama sikit. nanti pinggang aku sakit belakang aku lenguh2. :(

#jadi. dear pinggang please. be nice to me. aku masih sayang pada tubuh badan aku. please. :')

18 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bahaya tu.. elok pergi x-ray.. risau juga jika ada kecederaan dalaman.. benda dalam kita tak nampak kan..

nanakimie said...

la,awat tak p cek dear..nanti tambah teruk pulak...boleh jugak doktor bagi ubat ke nanti,huhu

Azhafizah Md Nor said...

meh beli supplement shaklee untuk kurangkan sakit pinggang awak tu :)

Norhasniza Khalid said...

a 'ah dear, better pergi cek... :)

mirza syazwina said...

tak pasal-pasal je..akak pegi la cek..takut apa2 nanti susah pulak,don worry ok :)

Lieya Von Jay said...

memang patut hana pegi xray. atleast kita tau keadaan diri kita dari dibiar mcm tu ja. kalo xsakit xpa. ni sakit.

asha hana said...

@mizz aiza memang betul tu akak. tapi tu la. hana takut nak tahu result. T_T

asha hana said...

@nanakimie haha ubat pown hana tak makan akak. in sha ALLAH kalau datang keberanian tu hana pergi la. :)

asha hana said...

@azhafizah wahh sempat kan promote barang dia. haha

asha hana said...

@norhasniza hee. ea mama sayang. in sha ALLAH ea. :)

asha hana said...

@mirza heheh. kan? tak pasal2 je badan akak yang kena. huhu atotorhh. yela budak kecik. terima kasih ea dear. ^_^

asha hana said...

@lieya tu la akak. hana pown risau nie. kalau2 benda jadi lebih teruk. tp takut pulak nak tahu result tu. sama ada -VE atau +VE. hmm T_T

Aefa Aerisya said...

heppp.. nape xg check ni.. nanti berlarutan..

asha hana said...

@aefa heheh sebab takut dear. adehh kena marah lg. haha

pha is said...

pergi la check.. kalau sakit pinggang bahagian belakang, selalunya ada kaitan dengan buah pinggang.. baik pi check.. hehe

Aefa Aerisya said...

takut ke tak, kena gak pergi.. erm... anggap je pergi jumpa GD.. mesti happy. heee

asha hana said...

@pha is hahaha. tu dia. bila pakar farmasi dah berbicara. haha yola. tengah cari keberanian la nie. haha

asha hana said...

@aefa hahahah kalau lah ada doktor rupa GD mesti hana tak rasa takut tw. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome