rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 4 October 2013

dedicated to readers !

assalamualaikum w.b.t


aku bukanlah blogger hebat pown. cuma nak sampaikan mungkin ada yang tak suka cara penulisan aku yang agak kasar kadang2 dengan menggunakan bahasa aku kau sahaja. tp bila aku komen ke entry blogger senior ke junior ke yang lebih dewasa ke dari aku, aku tak bahasa kan diri aku macam tu pown ok.

jadi, kalau tak suka. aku tak paksa pown utk korang baca. aku berblog pown bukan untuk dapat populariti tapi sebab minat aku pada penulisan dan menaip. juga kadang2 berkongsi ilmu yang aku ada. kalau sesiapa yang terasa, aku susun jari. :)

kadang2 aku ada jugak kan bahasa kan dengan nama je? cuma tengok mood la. tapi lebih kepada bahasa santai aku. ianya lebih selesa. kalau aku ada mention nama sesiapa ke kat dalam entry mungkin aku akan bahasakan nama. sesiapa pembaca setia dekat blog aku mungkin kenal aku berblog dengan cara macam mana. btw, terima kasih korang. ;)

12 comments:

TelingaBulat said...

xpe xkesah pon..bkn ade niat jahat pn klu gune kau aku ;) sempoi

Lieya Von Jay said...

betol hana. guna ja aku kau pon semua org pon paham hehe ^_^

asha hana said...

TB : serius tak kisah? hee terima kasih ea. :)

asha hana said...

lieya : hee especially akak kan? thnx sebab faham hana. :)

Rosmiza Ali said...

Bagi akak, ok jer cara penulisan Hana ni.. Akak pun skang ni ikut mood.. Kena elok bahasakan nama, ada time tu pulak guna aku jer.. No big deals la benda2 tu semua Hana.> =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

asha hana said...

rosmiza ali : terima kasih dear akak. so lepas nie hana tak kan takut la dengan semua nie. hehe :D

pha is said...

x pe... aku pun boleh... pha is pun dalam blog pkai "aku" jgak.. time komen je "sopan" sikit..

bukannya apa, bila komen, dah mcm perbualan 2-hala antara individu, bukan lagi secara majmuk.

dalam entri, pha is pkai "aku" spaya lebih mesra. spaya nmpak lebih rapat gitu.. heheh

entri berkaitan : AKU nak BERKAWAN

asha hana said...

hahaha sungguh dramatis la pha is nie. amik bidang sastera ke dulu? macam tengah ckp dengan cikgu bhs melayu. hehe yup. betul tu pha is. :)

pha is said...

haa.. x de la.. ambik bidak farmasi. lgsung x de kaitan dengan sastera pun.. heheh

asha hana said...

pha is : pharmacy? wahh lebih kurang je bidang yang kita amik. cuma hana tak focus pada ubat je. haha :)

pha is said...

hana banyak fokus kepada nursing care kan? ke, budak medic..?

asha hana said...

pha is : eh tak. hana bukan budak medic. tak sampai tahap tu lg. hehe yup. more kepada nursing care. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome