rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 31 October 2013

'detik terindah' by damya hanna !

assalamualaikum w.b.t




karya kak DAMYA HANNA melalui on9. serius. aku dari hari tu nampak banner nie dekat page beliau tapi aku ingat bukan karya dia. so bila aku belek balik page beliau, aku miss something ! rupanya beliau ada terbitkan karya dekat ILHAM. so setakat nie dah ada 3 bab yang beliau muat naik kan dekat situ. bak kata beliau in sha ALLAH esok akan publishkan bab 4.

aku baru nak start membaca. yeayy. korang silalah baca karya2 beliau. sebab karya2 beliau sangat menarik dan tak bosan. ok bye ! :)

5 comments:

Aefa Aerisya said...

nanti aefa nk bace karya dia jugak. dulu suka baca. insyaAllah skrg masih boleh semai balik suka tu hihi..

Fais-SKA said...

Rajinnya membaca =) tp syg, sy ada bcaan sy sndri he3..slmat membaca la ye

nanakimie said...

datang mood baca novel nanti,nana baca ye..heee....tq share:)

mirza syazwina said...

nanti nak baca la :)..sekarang ni nak exam..tak bleh lagi..hehee

Sally Samsaiman said...

yang ni dia tak bukukan laaa...?

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome