rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 22 October 2013

do not fool around with my right hand !

assalamualaikum w.b.t


kecacatan? tidak. mungkin lebih kepada ketidaksempurnaan. masing2 ada kekurangannya kan? yeah. tangan kanan aku dulu pernah bebalut. masa kecik2. aku nakal sangat. nakal? tak. lebih kepada genyah rasanya. terima kasih pada nenek. sementara dia masih lagi ada, aku nak balas jasa dia. sebab masa dekat hospital nenek yang jaga aku. ibu rasanya tengah jaga adik aku yang kecik kot. ayah pulak pergi jepun rasanya sebab demi tugas kan.

tangan aku berbalut masa tu sebab main2 dekat serambi dengan sedara2 kesayangan aku. rindunya zaman tu. kalaulah masa boleh diputarkan kembali. :')

rasanya aku masa tu dalam umur 5 atau 6 tahun tw. sebab tu aku marah bila ada orang terpukul ke terjentik ke tangan kanan aku nie. memang masa tu taring aku pown mula keluar la kan. jadi peringatan lagi sekali. jangan main2 dengan tangan kanan aku. kalau tak, kau ibarat gali kubur sendiri ! ok. TakeNote. :)

8 comments:

chicken_floss said...

hana, kene bgtau siap2..jangan sentuh tangan kanan aku..hehe..:) tapi mmg pun if tangan dah sakit..kadang tak sengaja tak pe..kalau sengaja..mmg rasa nak gigit balik tangan dia..hehe..;p

Lieya Von Jay said...

selalu nya tempat kita sakit tu la org akan terpegang, terlanggaq tersepak tersemua nya. kak xdak sangat kenangan dengan tok akak.. kalo tok wan tu ada la . tu pon tok wan dah 7 thun meninggal

Sally Samsaiman said...

tampal stick note la kat tangan tu..hahahaha ;)

asha hana said...

@chicken_floss haha kalau tak sengaja boleh dimaafkan lg kak. cuba kalau sengaja. memang keluar la taring hana jawabnya. haha

asha hana said...

@Lieya ha'ah memang pown. oh yeke dah tak ada? tak apa. janji dia tahu kita ingat dekat dia kan? :')

asha hana said...

@sally hahaha nice idea jugak tu. :P

mirza syazwina said...

siapla siapa berani pegang ye,kihkih

asha hana said...

@mirza hahaa. yup. kalau berani try pegang. jangan main2. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome