rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 30 October 2013

doodle !

assalamualaikum w.b.t

setelah dua hari aku bz, hari nie aku nak kembali seperti dulu. update bertimbun-timbun sampai muntah ok. sebab nak catch up nuffnang aku balik. haha

ok. aku teringin nak belajar mcm mana buat gambar jadi doodle nie. puas la aku try guna paint SAI tapi haremm tak reti2. haha

bukanlah kedekut duit nak pergi order bagai tapi aku nak belajar ! minat sangat nak tahu. siapa yang ajar aku sampailah aku faham aku bg.....errr bagi apa erk.... nanti aku fikir dulu. haha cewaahh siapa je yang sudi ajar aku nie? muahha ok bye !

14 comments:

Norhasniza Khalid said...

background sudah tukar ka?

Lieya Von Jay said...

sama lah hana. kak pon tringin gak nak buat tapi xreti dan xsempaty nak belajar ^_^

Hafiz Hafizol said...

nanti bila dah reti buat, boleh ah buat kan utk kita sekali kan hikhiks

asha hana said...

@norhasniza ya mama. tukar angin. hehe :)

asha hana said...

@lieya hhahaha kan akak? kalau lah tahu buat wahh hari2 agaknya tukar header kan? :P

asha hana said...

@hafiz amboi2. senangnya hidup ea. haha kalaulah dah pandai kan. cehh. :D

mirza syazwina said...

tak reti la buat benda ni,huhuuu

Cikgu Norazimah said...

mmg bukan bidang CN ler buat doodle ni, aritu dapat free, tapi tak tahu nk watpe..huhuhu

nanakimie said...

dulu nana penah try buat..ikut tutorial,gigih instal photoscape,hihi...sekarang da malas...:)sebab tak minat & tak cantik buat doodle nana buat.haha

pha is said...

x pernah pun buat doodle.. x tahu pun apa fungsi doodle ni..

asha hana said...

@mirza hehehe akak pown. sebab tu nak belajar. :)

asha hana said...

@cikgu wahh syok nya dapat free. hana pown pernah dapat satu. header hana tu doodle yang akak chicken_floss bagi. :)

asha hana said...

@nanakimie terima kasih tw kak nana bg tuto pasal doodle tu. nanti hana nak try buat. hee :)

asha hana said...

@pha is doodle nie tak ada yang istimewa pown. tapi sebab dia comel. haha ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome