rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 1 October 2013

fanatik dengan kecantikan !

assalamualaikum w.b.t

hye dear. terasa dengan tajuk entry? sila goyang kepala. so bukan aku nak cakap salah kau nak obses dengan kecantikan sementara nie. cuma nak cakap tak perlu sampai memberi kesan masa kau tua nanti.

bercantik biar untuk suami. aku pernah kot dulu nak beli vitamin C sebab kulit dekat tangan aku yang aku pown tak sure apakah ia. korang kalau tengok pown akan jadi weird. so someone nie pown cakap lah kan kau nak beli untuk siapa? aku terkejut tau bukan sebab nada dia mcm tu. tapi sebab dia dah sememangnya cantik tapi sanggup nak inject, makan pil bagai sebab nak kawen. so that dia boleh cakap macam tu pulak dengan aku. so bunyi dia berbaur mcm mana? pelik tak?

aku nak amik vitamin C tu pown bukan sebab nak cantik punya pasal tw. tak ada nya aku buat utk pakwe aku. cantik tu tak kekal. at last kesan masa kau tua nanti kalau amik ubat or inject. refer pada yang lebih pakar lah der. so aku pown amik keputusan aku tak nak amik benda yang berkaitan dengan pil. tp kalau minuman yang macam soya tu maybe boleh kot. any suggestion?? haha :D

8 comments:

Nur Azwa Edora said...

minum soya bukan boleh mandul ke dear?? maaf kalau salah info..

asha hana said...

azwa edora : memang. hana pown ada jugak dengar pasal tu. cuma yang hana nak minum tu soy collagen. haa lebih kurang mcm tu la. tak tahu berkesan ke tak. hehe :D

hazlina azmi said...

rasanya soya xkan buatkan kemandulan dear..blogwalking..jemputla ke blog saya dan bertukar2 link
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

asha hana said...

hazlina : owh yeke? sebab ada keluar artikel. hee ok dear. :)

Sally Samsaiman said...

ambik wudhuk je...confirm muka cantik berseri :D

asha hana said...

sally : haa kan? tu pown salah satu penawarnya. heheh :D

Lieya Von Jay said...

kak ada kawan yg obses dgn kecantikan ni. pntang ada produk baru atau produk yg berkesan kat muka org lain, dia mesti nak cuba,, huhuhu.. vit c ok makan hana.. selain utk kulit , bagus utk kesihatan gakk

asha hana said...

lieya : ha kan? padahal muka dah cantik dah. means dia tak reti bersyukur. ok ke? takut jugak kak. vit C kalau makan lebih pown tak elok. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome