rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 October 2013

fitnah lah fitnah !

assalamualaikum w.b.t


sedapnya mulut mencanang cerita. sedapnya mulut bercerita yang buruk2 ea. wahh. best? kau dapat apa dengan buat macam tu? dah banyak mana dah kau carik tepi kain orang sampai tepi kain kau sendiri tak reti nak jaga. nasib baik kau tua lah. kalau kau baya2 aku memang jawabnya hilang kepala kau.

dok fitnah memang keje kau. lebih baik kau bunuh je "kami" dari kau terus sebar fitnah kan. sebab fitnah tu lebih teruk hukum dia dr membunuh. lupa kau mana tahu hukum2 nie semua kan. jangan ingat aku budak lagi sampai semua benda aku kena senyapkan. dulu ea aku budak. sekarang aku dah besar. kalau rasa tak pernah makan cili padi lagi, teruskan ea. rumah aku berlambak cili padi. tunggu masuk dalam mulut kau je. annoying. -_-

8 comments:

Lieya Von Jay said...

manusia kalo fitnah jadi asam garam hidup dia memang payah nak tggai la ^_6

adrianna syaz said...

Sabar eh..kurang kasih sayang org cenggitu..huhu

asha hana said...

@Lieya Von Jay memang pown akak. dah biasa sangat dok fitnah lama2 jadi darah daging. haihh annoying ! -_-

asha hana said...

@adrianna syaz kurang kasih sayang nak perhatian. 100% betul !

Sally Samsaiman said...

awatnya cheq...??

asha hana said...

@Sally Samsaiman haihh. sakit hati akak. suka sangat tabur cerita tak betol -_-

pha is said...

amboi.. marah bebenor.. sabar2.. hehe

asha hana said...

@pha is marah la. hee baik2. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome