rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 26 October 2013

gambar konvo atas stage !

assalamualaikum w.b.t

hyee peeps. semalam abg aku pergi amik gambar konvo dekat pejabat pos besar sebab masa posmen hantar envelope ke rumah aku, tak ada sesiapa pown yang ada. tu kena amik dekat sana tu.

ALHAMDULILLAH. syukran ALLAH. terima kasih pada semua yang sentiasa doakan aku. :)

errr. muka kurang bermaya. senyuman terpaksa. kerana hari itu ada terpalit kelukaan. :')

dan ini. jelas muka yang entah apa2. nyirap aku. amik la gambar tang aku tengah senyum. haihhh.sangat tak senonohlah muka aku nie. -_-

16 comments:

Hafiz Hafizol said...

Phewit... neves tak nak naik pentas?? hehehe... saya punya harinie :D

Lieya Von Jay said...

eh hana pnya yg jalan tu pon ok lagiii . kak pnya terok lagii huhuuu

asha hana said...

@hafiz tak payah nak phewit sangat la. haha nervous la. sangat. sebab berdepan dengan audience yang ramai. wahh tahniah ea. :)

asha hana said...

@lieya hahahha. yeke? dorang nie. org bayar. patutnya amik la betul2. haihh -_-

pha is said...

pergh.. okay dah tu..

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah..best moments ever! alah,jangan di ingat kelukaan itu..chill hana chill :)

mirza syazwina said...

aeh,lawa apa..kiut je tengok :)

Fais-SKA said...

gambar dah ok 2 =) tp nmpak cam cover2 je he3

asha hana said...

@azhafizah terima kasih akak. best moment maybe? haha yeahh chill bebeh ! ^_^

asha hana said...

@mirza haha yeke? wahh malu kita. :P

asha hana said...

@fais hahahha alamak. terserlah ke muka cover2? adehh cover nervous tu. haha

asha hana said...

@pha is erkk? haha

Aefa Aerisya said...

best konvo kan! cam nak sambung lagi je. nak konvo lagi... huhuh.. tahniah.. nasib baik gmbr mase ambik sijil tu oke. hihi

asha hana said...

@aefa hahahha hana memang tak la nak smbung lagi. ngeh3. terima kasih dear. kan? kalau tak dah campak tepi dah agaknya. haha :P

Aefa Aerisya said...

ala nape xnk smbung lagi? leh kite smbung same2.. walopon kelas lain2 nanti. haha..

asha hana said...

@aefa hahha sebab dah malas dah yank. nak kena amik muet lagi. haihhh. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome