rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 19 October 2013

gitar oh gitar !

assalamualaikum w.b.t


seronok kalau dapat main gitar kan. aku memang cita2 dari skolah lg nak belajar main menatang nie. aku pernah nak try hari tu masa hang out dengan member2 aku. tu pown encik supi kawan aku yang ajar. memang sakit weyh. nak2 tangan aku macam tangan budak sekolah rendah keciknya kan. haihh

dan ada jugak mazhab yang mengatakan gitar haram dan alat muzik yang bertali yang lain pown haram sebab melalaikan. so bila aku search google tengok dekat SINI. boleh je kalau nak main gitar yang penting tidak melalaikan kita dan tidak melalaikan orang lain juga. :)

baru2 nie aku ada try tanya supi kalau nak belajar main gitar, gitar mcm mana yang kita kena guna erk. so dia cakap gitar cikai2 yang murah2 tu je. alahai. bilalah aku dapat memenuhi hajat. tak apa. keperluan harus didahulukan kehendak kemudian akan ditunaikan. yeayy ! ^_^

8 comments:

Sally Samsaiman said...

belajar la dari Yong Hwa..hahaha ^_^

ZalinZalina said...

Hana..kalau main gitar sakit jari..tapi kalau ukulele tak sakit tau..note ukulele pun lagi mudah dari gitar..harga RM150 aje...kak ina ada kaler pink..he he..

pha is said...

pernah juga belajar main gitar ngan kawan.. baru belajar 1 chord, dah sakit jari.. last2 tinggal mcm tu je..

asha hana said...

@Sally Samsaiman haha tak boleh. kang asyik tengok muka dia je. nt tak focus ! :P

asha hana said...

@ZalinZalina wahh boleh belajar dr kak ina nie hehe yeke kak? tapi ada kawan hana kata ukulee lg susah. hana pown tak tahu. hehe

asha hana said...

@pha is macam susah je nie? adehh baru ingat nak belajar. mcm mana nie? huhu

chicken_floss said...

blajar dr utube je..:)

asha hana said...

@chicken_floss susah nak catch up. hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome