rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 1 October 2013

harga rokok naik ??!

assalamualaikum w.b.t


betul ke harga rokok dah naik? tp aku tak sure la kan bape sen. bukan aku kisah pown. yang aku kisah sekarang nie agak2 perokok akan berhenti tak nak merokok sebab dah naik harga dia?

TAK. percaya atau tak itu kenyataannya. yang aku pelik. bila harga minyak naik melambung pandai lah nak bash sana sini maki hamun sana sini. tp time harga rokok naik rasa mcm phenomena dia tak teruk sangat lah mcm harga minyak naik kan.

#KATAKAN TIDAK PADA ROKOK ! tetiba kan. -_-

6 comments:

Lieya Von Jay said...

ye betol tu. memang tak.. bertuah la perokok nak berhenti merokok hanya kerana harga dh naik

Azhafizah Md Nor said...

perokok tegar tak kan kesah even harga rokok naik pun.pelik jugak tu.

asha hana said...

lieya : haa kan akak? haisyyy tak sayang duit ! -_-

asha hana said...

azhafizah : yup. kalau dah namanya tegar kan. =="

Sally Samsaiman said...

dah sama dgn harga ayam sekor -___-

asha hana said...

sally : alahai akak. jd kena beli separuh ayam je la erk. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome