rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 9 October 2013

headache tahap gaban !

assalamualaikum w.b.t


ini lah aku. headache akan datang secara melulu. dan aku tak tahu kenapa. siyes semalam hari yang mengazabkan aku rasa. duduk2 tiba2 pening kepala waktu tengah bekerja kan. tapi aku gagahkan jugak semata2 nak cari rezeki utk anak2. haha memang utk anak. anak tekak. :P

doktor pernah cakap cakap aku tak boleh stress. ada jugak yang cakap aku ada migraine. tp aku tak percaya. tapi lately nie kan aku bekerja dalam air cond terlindung dari cahaya matahari. bila aku keluar dari office macam vampire weyh. tak boleh kena matahari. masa tu mata aku sakit sangat kepala aku miung kejap macam kena pukul aku rasa.

tp disebabkan aku nie degil, ubatan aku tolak ketepi. dan at last sakit yang dirasai ditanggung sendiri la kan. tak apa. sekejap je nie. itu lah alasan aku. teringat zaman dekat kuim. bila dipaksa dan disediakan air depan mata baru lah nak makan ubat. rindunya pada kawan2 yang care pasal kesihatan aku. :(

12 comments:

Lieya Von Jay said...

la hana sakit kepala tapi tak makan ubat.. sapu dgn minyak cap kapak la. myk yuyi pon ok gak utk sakit kepala :)

Sally Samsaiman said...

get well soon syg :)

adrianna syaz said...

Jgn tak mkn ubat tau..kdg2 mmg skit kpala buat kita tak thn..kna sinar matahari lagi sakit

mama maman aka yana said...

u headacne.. ai mengantuk.. sama tahap tuh.. tahap gaban.. hahaha

asha hana said...

lieya : ea. hana memang susah nak makan ubat. yekss. ok akak. thnx ea. hope ok la nanti. alahai. :(

asha hana said...

sally : terima kasih dear akak. :')

asha hana said...

adrianna : tak suka. tp hana try ea. hmm betol tu. memang sakit.

asha hana said...

mama : haha . mengantuk ubatnya tdo. hee :)

ZalinZalina said...

Hana..kena rajin makan ubat ye..takut melarat pulak..

asha hana said...

zalin : in sya ALLAH akak kalau datang keberanian tu. terima kasih ea. hmm :)

Norhasniza Khalid said...

opkos anak tekak harus dijaga.. semoga cepat sembuh tau, mama pun bz, anak tengah exam.

asha hana said...

hasniza : terima kasih mama. ohh patut jarang nampak mama update. gd luck utk anak mama. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome