rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 14 October 2013

hey si debtor !

assalamualaikum w.b.t

orang kata biar lah miskin harta jangan miskin budi bahasa. ENGKAU ENGKAU ENGKAU dan ENGKAU semua !! seronok canang cerita yang macam tahik tu ? seronok? bak meh muka. aku nak seret dekat tar !

engkau nie boleh la diibaratkan biar papa asal bergaya. lepas tu berlagak mengalahkan anak datuk padahal kau tu tak ada benda pown. hutang keliling. jadi jangan nak bangga sangat. sebab ALLAH kalau nak tarik nikmat kau bila2 masa boleh. masa tu bila kau dah tersungkur jangan nak cari2 orang yang kau dah canang cerita2 sampah tu.


tolonglah tolonglah. aku sebenarnya tak sangka weyh. tak sangka. alahai. apakah apakah apakah?!! T_T

#hutang ! yeahh ! nak cerita pasal hutang. baik settle kan sebelum ajal menjemput. sebab takut dekat 'sana' tak aman. even hutang 20 sen pown kena bayar balik kalau dah namanya hutang. betul. haihh la ptptn. aku harap aku dapat settle kan kau secepat mungkin. tapi kompom beranak lapan pown belum tentu habis bayar. :(

4 comments:

Azhafizah Md Nor said...

bayar sikit sikit lama lama habiskan la kan. :)

asha hana said...

azhafizah : tu la. kena bayar sikit2. harap2 cepat lah habis. tak nak dibelenggu dengan hutang lagi. haisyy -_-

Sally Samsaiman said...

relax la...10 tahun je pun -___-''

asha hana said...

sally : dalam 10 thn boleh habis ke? huhu -_-

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome