rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 1 October 2013

hidup pown kena dengar pendapat org lain !

assalamualaikum w.b.t

aku nak tanya hang nie. hidup kau memang nak orang ikut rentak kau je eh? kalau kau hidup sengsorang boleh lah weyh. org bagi pendapat dengar ! jangan menyombong.

nie tak. semua benda nak kena ikut rule kau. cepuk kepala kang ! jangan sebab kita dah lama bekerja ke kita senior ke kita nie berduit ke, semua pendapat tak nak dengar ! tak elok der macam tuu. tak elok tak elok.

4 comments:

Lieya Von Jay said...

kak pon menyampah org yg sombong. satu lagi mcm dia sorg ja yg pandai.. yg tu memang x bleh blah lgsg grrr

asha hana said...

lieya : haa kan?? hana pown nyirap je dengan org mcm tu ! -_-

Sally Samsaiman said...

tapi saya tak sombong :(

asha hana said...

sally : hana tahu kakak sayang. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome