rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 11 October 2013

hip hop !

assalamualaikum w.b.t



memang sejak azali lagi dah suka dah dengan hip hop dance nie. so kadang2 just dance dekat rumah je. hilang sket gian kan. tp main bantai je ikut rentak kepala janji dance. hilang cket stress. kalau dance dekat luar tak boleh tak boleh. first ! orang akan gelakkan sebab terabur. second ! aku melayu Islam. third ! sebab aku perempuan.



so kalau ada cerita2 pasal dance hip hop ke kan memang aku akan tengok. serius. kompom ada org ckp aku gila kan . nie memang dah jadi kesukaan aku bhai. so tak boleh nak halang. haha minat tu dah mendalam. korang pown mesti ada minat masing2 kan? :)

6 comments:

Norhasniza Khalid said...

hihi, minat mama pada lagu 90 an..

Cik Mun said...

hehe..mun suka tgk je..nak menari xpandai..

asha hana said...

hasniza : haha mama tahu sangat tu. :P

asha hana said...

cik mun : hana pown tak pandai. main bantai je. janji hilangkan stress. :D

mirza syazwina said...

menari sikit nak tengok,hehee

asha hana said...

mirza : hahaha malu malu malu. kita main bantai je la awokkk. bukan mcm hip hop pown. tunggang terbalik. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome