rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 8 October 2013

QUOTES - i heart you ^_^

assalamualaikum w.b.t


siapa tak nak? ya, aku mengaku aku bukanlah perempuan yang baik untuk suami yang soleh. tapi berharap bakal imam itu mampu membimbing aku dan sama2 dengan aku cuba berubah ke jalan yang diredhai. in sya ALLAH. :')

4 comments:

Lieya Von Jay said...

betol tu hana . akak sokong ^_^

pha is said...

smoga bertemu insan yg soleh... :)

UMP Auto Inspector said...

Amiin :) btw, kami student Universiti Malaysia Pahang, buat satu campaign awareness so that Malaysian will inspect their car regularly, mohon follow dan bantu kami :D http://umpautoinspector.blogspot.com/

TelingaBulat said...

insya allah mudah-mudahan ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome