rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 16 October 2013

inilah lelaki. :)

assalamualaikum w.b.t


PEREMPUAN : sy dah selalu kena peluk ngan laki lain .

LELAKI : *dengan relak's dia menjawab* Dan sy lah lelaki yg akan memeluk awk dengan kasih syg .

PEREMPUAN : You are not my FIRST kiss ..

LELAKI : *menjawab dgn penuh senyuman* And You are my First Kiss .

PEREMPUAN : dah bnyk lelaki yg pernah menjamah tubuh sya...

LELAKI : *dngn sabarnya mengatakan* Yang ingin sy jamah adalah hati awk dan rasa syg awk kat sya

PEREMPUAN : Pernah ade lelaki tengok sy tengah berbogel..

LELAKI : *memandang si perempuan* sy tengok awk sngt² lembut , suci bersih tak ternoda pon ..

PEREMPUAN : sy pernah melakukan hubungan sex dgn ex couple sya.

LELAKI : *peluk perempuan tu dengan sabar, dan berkata* sy tau, yg awk tak kan buat mcm tu lagi ..

PEREMPUAN : *menangis , tersentuh dan berkata kpd lelaki* Sy tak akan pernah layak untuk awk . SEBAB SY DAH TAK ADA DARA

LELAKI : *menatap mata si prempuan sambil memeluk dengan senyuman yg ikhlas dan lelaki itu mengatakan kpd prempuan* sy bkn mencintai DARA awk , yg sy cintai adalah awak . sy cintakan awak sepenuhnya !

dipetik dari fb kawan aku.

#satu dalam seribu? tolong yakinkan aku masih ada lelaki seperti ini dalam dunia. bukan dalam dunia fantasi tapi realiti. ibarat mencari sebutir mutiara dalam rimbunan pasir kan? kalaulah ada. beruntung wanita itu. kalau korang ada kekasih seperti ini, harus dijaga dan dihargai baik2. kerana bila dia dah tak ada, tak akan kita jumpa lelaki seperti nie lagi. :)

4 comments:

Anonymous said...

Nonsense..Ada ke?

Azhafizah Md Nor said...

kalau dia adalah lelaki yang baik,mesti ada kan

asha hana said...

anonymous : jangan cakap nonsense. sebab cara cakap tu macam tak percaya masih ada lelaki baik. kalau ALLAH dah kata itu tak kan kita nak tolak dan menyatakan nonsense. kun fayakun. berfikiran +VE tu kan seeloknya. :)

asha hana said...

azhafizah : yup. pasti sis. dalam dunia bukan semua nya baik tapi at least ada yang cuba berubah jadi lebih baik kan. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome