rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 18 October 2013

jiwang encik spring !

assalamualaikum w.b.t

sekarang musim aku dah layan jiwang balik sejak dua menjak nie kan. kat tempat kerja layan jiwang. sebelum tido layan lagu jiwang. jiwa brutal gua yang dlu dah kembali. cehhh. -_-

masa zaman sekolah dulu kumpulan spring la yang paling aku minat sampai sanggup tulis lirik dalam buku lagu. haha abg aku pown tahu aku minat gila dengan spring nie walau pown ada kes kan. tak pe. jadi biar aku jadi peminat setia. haha ^_^

butakah cinta the most wanted yoww. hee dengar ok !
nie paling aku minat sekali lah antara lagu dia.

#ada orang tak layan jiwang karat mengarat nie. haihh nak buat mcm mana kan masing2 cita rasa lain2. siapa yang berkasih-kasihan dengan aku untung tau. sebab aku romantik orangnya. puihhh. haha. sangatlah kan. cehhh. -_-

10 comments:

Sally Samsaiman said...

tabik spring kat org yg minat spring..eheee~

mirza syazwina said...


amboi,layan lagu jiwang ni~

asha hana said...

sally : haha melantun2 spring kak sally. :P

asha hana said...

mirza : hehe harus la dear. :)

Cik Mun said...

layan je..hehe

asha hana said...

cik mun : layan? best kan? :D

adrianna syaz said...

Best lagu2 jiwang..sya suka lagu jika kau bercinta lagi..felling..huhu

asha hana said...

adrianna syaz : tak minat sangat lagu tu. slow. haha tp kalau dah boring layan kan aje. :)

pha is said...

fuh.. ni jiwang karat nih.. hahha

asha hana said...

pha is : haha jiwang karat yang melampau. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome