rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 16 October 2013

juadah aidil adha semalam ^_^

assalamualaikum w.b.t

rendang ayam hijau. fav fav. 
sebab letak cili padi. haha ^_^

kueh koci. nie pakai tiga tangan wanita dalam rumah nie. haha
koci pulut hitam dengan labu. aku tak minat sebenarnya. tp tolong ibu je. :)

alamak agak comot pulak tepi2 mangkuk tu. haha ni sambal udang geragau.
campur petai. sedapnya.

serunding kupang. pernah jumpa? haha ibu aku main sort je.
tp aku tak minat pown sebab ada kelapa.
kalau serunding daging tu memang fav aku. :D

haa keputat ! susah nak jumpa keputat daun kan. selalu yang segera je. :P

so korang macam mana? makan apa raya aidil adha? aku tengok ramai jugak yang pakai baju kurung time raya haji nie. huhu bagus2. :)

6 comments:

Hafiz Hafizol said...

kita makan nasi beroli je hehe.. x meriah sangat pun juadah semalam sbb x de org jauh balik beraya di kg.

TelingaBulat said...

sedapnye kuih koci tuh..sedakkkkk nye

mirza syazwina said...

ya ampun,sedapnye!rendang dengan sambal udang tu sedap! mai pos sini sikit..heheee

asha hana said...

hafiz : nasik beroli ? tak pernah dengar pulak. haha. hana pown sama ler. :D

asha hana said...

telinga bulat : sedap kan? hehe :P

asha hana said...

mirza : utk mirza je dah habis. haha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome