rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 3 October 2013

kentang goreng !

assalamualaikum w.b.t

sedapnya !! dah lama tak makan. huwaaa. sabar hana sabar !

siapa tak suka dengan kentang goreng. nie favourite aku kot. sedap weyh. rugi siapa yang tak suka. perangai aku nie pelik sikit tw. kalau aku makan mcd ke kfc ke kan aku paling tak suka org sentuh kentang aku. aku sanggup mintak dia pulangkan balik ! bukan kedekut ok ! tapi sebab aku dengan kentang dah sebati. cewahh ! haha

yup. so kalau ada sesiapa yang tak habis dia tanya la kan siapa nak kentang dia tu. aku tak ckp aku nak pown tangan aku dah cakap kentang tu. haha yeahh ! i'm childish! who cares. :D

tp sebenarnya bahaya tau makan kentang nie. korang klik lah SINI. lg pown aku memang tahu kentang nie makanan yang lambat dihadam. tp nak buat mcm mana. aku dengan kentang memang pasangan couple yang bahagia cuma tak direstui. cehh poyo gila ! hakikatnya aku selalu jugak makan dan selalu goreng sndiri dekat rumah. jadi hope aku terpeliharalah dari ancamannya kentang goreng. :)

6 comments:

Azhafizah Md Nor said...

jarang sangat makan kentang goreng ni..hee.tak suke something yang berminyak :)

asha hana said...

azhafizah : hehe yeke? wahhh mesti sis nie sihat walafiat nie kan. :D

Lieya Von Jay said...

kak pon suka kentang. betol kentang memang xelok makan byk. yg elok tu keledek ^_^

asha hana said...

heheh sama? wahh banyak persamaan la kita. owhh keledek elok ea? terima kasih utk info akak. :)

pha is said...

suka jugak kentang.. tapi x tau yg kentang ni ada bahan carcinogen.. hmm...

asha hana said...

pha is : suka tp bila dapat tahu kentang ada terkandung bahan yang tak elok terus jadi sedih kan? adehh -_-

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome