rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 9 October 2013

kerana aku dah biasa

assalamualaikum w.b.t


apakah? apakah? apakah? aku sedang belajar jadi orang lain yang sangat mementingkan diri sendiri. korang wish me luck ok.

sebab aku tak nak sekali lagi saat mereka mereka mereka dan mereka mementingkan diri sendiri, aku yang menjadi mangsa.

kerana aku dah biasa. dan seperti biasa. orang akan cari aku bila aku diperlukan. tp bila mereka dah capai matlamat, aku ditinggalkan.

tapi sebenarnya aku bukan mcm tu manusia pentingkan diri dan aku tak boleh jadi orang lain. inilah aku. bodoh atau...?? tolong. aku perlukan jawapan.

hey. tapi aku pasti. ALLAH tidak pernah tinggalkan aku. dan ada seseorang yang tidak pernah lupa aku mungkin. dia kawan. bukan. lebih kepada sahabat. sahabat yang berjanji macam2 semata-mata untuk jaga hati aku tapi dia tak mampu untuk tunaikan janji kerana keadaan selalu tak mengizinkan. kerana itu aku berjauh hati sehingga hari nie. sorry dear. aku dah maafkan kau. betul. aku perlukan kau. NUR FATIN NABILA, i miss you. :'(

6 comments:

Sally Samsaiman said...

doakan dia dr jauh..insyaAllah dekatkan hati kita dgn sahabat kita :D

asha hana said...

sally : in sya ALLAH kakak sally. :')

Norhasniza Khalid said...

kenapakah ?... emosi nampaknya.... :) insyaallah.. semuanya akan beransur pulih ye..

Lieya Von Jay said...

kemaafan itu dendam yg terindah, bagus hana dh maaf kan kawan hana tu walau apa pon kesalahan nya. apa pon hana jadi lah diri seniri dan jgn berubah hanya utk menyenang kan hati org lain kecuali utk kebaikan ^_^

asha hana said...

mama hasniza : memang emosi tidak stabil. in sya ALLAH mama. :')

asha hana said...

lieya : iye. hana dan lama maafkan dia. septutnya hana kena faham dia. hmm jd diri sendiri pown tak guna la akak kalau org lain selalu nak amik kesempatan di atas kelemahan kita. :(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome