rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 17 October 2013

kerana kucing !

assalamualaikum w.b.t

terima kasih la wahai kucing kesayangan. kerana kau harga hantaran aku turun. haha cett bajetnya gua.


disebab kan si peah nie suka sangat cari gaduh dengan si uteh jadi aku sebagai hero la konon nak leraikan pergaduhan. tapi apakan daya. kuku kucing aku nie sangatlah tajam sampai berjaya mengguris 4 luka pada kaki aku nie. nak kenal siapa uteh siapa peah korang boleh klik SINI.

jadi dekat sini aku tak tahu la siapa yang bersalah mencederakan aku. aku akan cari alibi yang kukuh dan akan penjarakan mengikut akta kucing. -_-

#aku si penakut. nak makan ubat pown kena paksa. nak sapu minyak pown sangat lah penakut kan. jadi hanya tampal plaster je yang mampu. haihh macam mana nie. pandai suruh patient makan ubat sapu itu ini tp diri sendiri? tak boleh jadi contoh yang baik. T_T

9 comments:

Hafiz Hafizol said...

letak ubat dekat luka pun takot?


kemonlahhh... heheheh!

adrianna syaz said...

Hoho..klu xde parut tu tak turun harga wit hntaran tu..hehe..jgn lupa letak ubat eh.. :)

asha hana said...

hafiz : kurang hasam eh. hana tak tahut la ! -_-

#haihh saja je kan. adehh mmg takut pown. huhu

Azhafizah Md Nor said...

confirm meninggalkan kesan degil..tapi make sure luka tu kering.bahaya jugak kena cakar kucing ni takut infection dapat sakit lain lak..

asha hana said...

adrianna syaz : thnx dear. haha tak turun kan? haa bagus2. tak la hana tkut . haha

asha hana said...

azhafizah : thnx advice. yup. kena cakar kuicng nie mmg bahaya. tu yang risau tu. takut ada infection. haihh mn dijauhkan. thnx ea sis. :)

Shark Kay said...

Hehe..
Makan tuan ni..
Ok ler tu kne kaki.
Kalu tang muka xtauler apa jd kt peah tu.

asha hana said...

shark kay : haa kan? sangat makan tuan. kalau kena tang muka, rasanya kepala peah hilang kot. haha tak la. hana tak kejam lg. sayang kot even dah kena mcm nie. :D

Anonymous said...

Hodohnye kaki hahaa

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome