rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 18 October 2013

keropok lekor !

assalamualaikum w.b.t

milik en. google.

haihh. nie fav gua. tak boleh nak buang dah. tak tahu sejak bila kesukaan makan menatang nie kan. sebab setiap kali adik lelaki aku balik dari kuantan mesti aku suruh dia beli kopok lekor kat sana. setiap hari khamis pasar malam kat sini kan kompom aku akan beli.

ibu cakap "senang kau kawen dengan orang sanalah." ok. orang sana orang ganu ke orang2 blah sana la kan. haha adehh tak kan lah nak makan kopok lekor sampai kena kawen dengan orang "sana" kan. tak pe. kopok lekor dekat melaka bukan tak ada. ea dok?? :)

16 comments:

adrianna syaz said...

Ada kut kat malaka ni..asha duk mlaka ke ni?

Cik Mun said...

mun pun suka gila keropok lekor ni..

ZalinZalina said...

Hana...kat Shah Alam pun dah ada kilang buat keropok leko..he he... anak2 kak ina suka sangat makan keropok leko...

asha hana said...

adrianna : ada je kat melaka tp tak sama dengan ganu punya. haha ha'ah dear. hana dok melaka. :)

asha hana said...

cik mun : sedap kan? :) :)

asha hana said...

zalin : kat shah alam dah ada? maju nya. hehe siapa yang tak suka memang rugi. sebab sedap kan. :D

Aefa Aerisya said...

slalu beli kopok lekor kat pasar malam kat melaka tu hihi..

mirza syazwina said...

siyes sedap sangat keropok lekor,lagi2 yang rangup tu..perghh!

asha hana said...

aefa : pasar malam mana? melaka banyak pasar malam. huhu :D

asha hana said...

mirza : sangat sedap dik. haihh terliur sudah nie. -_-

nanakimie said...

oo.org melaka upenya cik hana ni,hee...haish,tula sedapnya dapat makan kopok lekor panas2 ni:)

pha is said...

aduh.. tengok gambar tu, terus mengidam nk makan keropok lekor.. hehe

chicken_floss said...

arghhh sedapnye kepok leko ni..teringin nak g ganu..makan fresh2 yg dr sana..hihi

asha hana said...

nana kimie : heheh hana org melaka je dear. yup. sangat sedap nak2 rangup2. hwaaa. terliur !

asha hana said...

pha is : wahh dah macam org perempuan pulak. haha :D

asha hana said...

chicken_floss : haa kan? dekat sana punya la yang terbaik. siyes ! ntah bila dapat rasa lg entah. haha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome