rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 5 October 2013

kim jong kook oppa !

assalamualaikum w.b.t


gara2 running man. aku memang suka betul dengan dia. teringin nak jumpa. cuba tengok badan dia. haha

adik aku pernah tanya aku memang suka lelaki jenis badan mcm nie ke? aku iye kan aje la kan. memang betul pown. sebab aaron aziz aku suka. salman khan aku suka. semua lelaki jenis badan mcm nie. haha at last dia tnjuk satu iklan sabun nie yang badan besar bapekkk dia. memang tak la kan. yang mcm kim jong kook dah la erk. haha :D

aku suka dia nie sebab dia kuat dan hensem ! haha kuat gila kot dalam running man. so nak jadi mcm dia. kuat dan tak takut pada cabaran.  tp bila dia nyanyi alahai comel je suara dia. haha siyess aku dengan kawan cik ain housemate aku memang suka gila dengan oppa. haha saranghae oppa. erkk gedik la pulak. -_-

nak tengok running man ep 161 tapi malas gila nak donlod yang banyak2 part tu. siapa tahu mana nak donlod RM dengan cara mudah? bak mehh link. :)

11 comments:

sharifah shima said...

shima pun slalu layan juga running man.. kadang2 smpai pkol 2,3 pagi dk tgok.. hehe..

asha hana said...

sharifah shima : sama la . haha tak tahu la apa yang syok sangat. even dah habis tengok sampai ep 160 pown tetap ulang balik tengok. tak muak pown. haha

ZalinZalina said...

kak ina kalau tengok mesti kekek-kekek gelak..ada geng tengok dgn budak pompuan kat rumah ni :)

asha hana said...

zalin zalina : kalau tengok dengan pmpn rasa suka gila2 tu kongsi sama2. naluri tu sama. sebab tu boleh tengok dengan pmpn. kalau laki? haremm. hehe :D

Lieya Von Jay said...

akak pulak xreti nak tgk running man ni . dh cuba tapi x jumpa keseronokan tu. insyaAllah nanti nak cuba lagi tgk kot2 terpikat ehehe

asha hana said...

lieya : haha try la tengok. hana pown tak tahu kenapa hana suka tengok RM. :D

Sally Samsaiman said...

cer tgk lagu dia "sarang surowo @ loveable " comel!

asha hana said...

sally : ha kan? sebab terlalu minat dengan dia. semua lagu dia hana donlod video. haha comel. ^_^

Aefa Aerisya said...

yippieee kjk my darling.. haha.. aefa terlepas fan meeting die aritu .. sbb mase tu flight aefa balik kuching. sedihhhhh

asha hana said...

@aefa eleh2 nak jugak dia kan. huhu ehh dia ada datang malaysia ke? bukan tak jadi?

Aefa Aerisya said...

yg xjadi tu RM.. KJK ada fan meeting sorg2 kar paradigm mall.. kecewa tau tak ggg. hahahahha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome