rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 2 October 2013

kuatkan hati jugak perlukan masa~

jangan terlalu meletakkan harapan tinggi pada manusia. betullah kan. ingatkan macam hari2 semalam. bila ngadu hati akan tenang seperti semalam.

betul jugak kata kau. sepatutnya aku belajar jadi kuat dari pengalaman2 lepas tapi aku biarkan diri aku mcm tu je. tak ada improvement.

tolonglah bagi semangat dengan cara yang aku senang untuk terima. nak belajar kuatkan hati pown perlukan masa macam kita cuba nak lupakan seseorang atau mngkin lebih teruk lg. lagi buatkan hati aku nak menangis kau tahu tak !

#pesan pada diri. toksah la dok nak ngadu kat sesiapa pasai masalah kita. mula2 dia akan bg semangat dan tenangkan kita tapi lama2 ianya akan memberi kesan yang sangat sakit. tp pendam sorang2 pown tak bagus takut jadi busuk dekat dalam hati. sebab tu aku amik keputusan untuk meluahkan. salah ke? :(



*mengadu pada ALLAH lebih baik :') *

2 comments:

Sally Samsaiman said...

Allah tempat terbaik utk mengadu...DIA tak pernah nk judge kita :)

asha hana said...

sally : in sya ALLAH akak. terima kasih ea. :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome