rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 8 October 2013

makanan kampung vs western !

assalamualaikum w.b.t

lamb chop. bila rasa sungguh meletup.

ketam masak lemak cili padi. perghh berapi.

gambau2 dekat atas nie aku amik dekat en. google je. abaikan caption gedik yang mcm iklan tu. haha korang suka makanan kampung atau western? aku lebih suka makanan kampung sebab dah biasa kan sejak azali lagi. tapi kalau dapat makan western food aku bedal je. jangan terliur dek gambau2 nie ok. sebab aku pown sedang menahan keliuran nie. choii. ok bye !

12 comments:

mazni said...

kampung ke western ke, dua2 saya suka :p #sedapnya ketam

asha hana said...

mazni : haa kan? sedap kan? tp ketam mahal ler. kalau utk makan sorang boleh la. haha

Lissa said...

sedapnyeeeeee chicken chop. hihihi

asha hana said...

lissa : hee sedap kan? :D

biskutcelup said...

tengok ketam tu lapar terus jadinya >.<

asha hana said...

biskut celup : hahaha kawal2. jangan dok makan malam2 nie. nt gemuk. :P

Lieya Von Jay said...

mesti la kampung hana ^_^ kot2 mna pon masakan kampung is always the best ^_^

asha hana said...

lieya : heheh. of course !! hana bangga jadi orang kampung ! :)

pha is said...

western kalau skali skala x pe la..

Azhafizah Md Nor said...

dua dua pun suka asal sedap!

TelingaBulat said...

lamb chop tuh yg kemain mengiurkan..ouhh seksi gile hehehe

asha hana said...

TB : kemain seksi lg. haha haa kan? bila TB nak belanja hana? :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome