rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 2 October 2013

membebel sememangnya sifat perempuan !

assalamualaikum w.b.t


kalau dah namanya perempuan kan. memang suka membebel. berceloteh 24 jam. macam akulah. so lelaki kena lah faham. ngeh3. aku memang suka bercakap. bila aku cakap jangan cuba hentikan aku. nanti aku akan rasa tak puas. hahaha

tp jangan cakap perempuan je ok. lelaki pown ada jugak yang suka membebel mengalahkan perempuan. yang tu tak boleh blah weyh. kalau perempuan normal. lelaki? -_-

sebenarnya lelaki cepat bosan bila perempuan nagging. tapi ada lelaki suka pulak dpat perempuan kuat nagging nie. so depend on individu kot.

so aku pulak. aku suka lelaki membebel utk kebaikan aku tapi tak suka lelaki membebel dan melenting tapi dia tak tengok kesilapan dia terlebih dahulu. sekian. :)

8 comments:

Sally Samsaiman said...

tolong jgn bebel dekat kak sally :P

Lieya Von Jay said...

dulu jiran depan umah kak memang suka membebel . tapi lelaki la. bini plak jenis sengap ja. kalo ada apa2 dengaq dari jauh lagi suara dia ja.. haha

asha hana said...

sally : ahhaha. hana tak kan bebel dekat kak sally. sebab takot akak tak tahan je. :P

asha hana said...

lieya : haahha lelaki suka membebel bg hana benda biasa. cuma yang perempuan kalau senyap je tu luar biasa. :D

Azhafizah Md Nor said...

lumrah seorang perempuan kot.. :)

asha hana said...

azhafizah : lumrah. sebab tu kena accept each other antara hubungan. :)

Hafiz Hafizol said...

lelaki membebel ke org puan kalau org puan melakukan kesilapan nampak comel jugak.. haha

asha hana said...

hafiz : eleh3. hafiz pown suka bebel la tu kan. hahahha :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome