rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 2 October 2013

mengongkong !

assalamualaikum w.b.t


sebenarnya kan aku suka lelaki yang kongkong aku utk kebaikan aku. ada member lelaki aku cakap untung siapa dapat perempuan yang suka dikongkong nie. pelik dia pelik jugak aku. jangan nak pelik sangat ok !

sebenarnya bukanlah kongkong yang gila2 tu sampai paranoid dengan aku. at least yang buatkan aku rasa selamat. dia marah aku utk kebaikan aku contoh pakaian aku, aku keluar dengan siapa, balik pukul berapa, berkawan dengan siapa. sumpah aku pown tak tahu asal aku boleh jd mcm nie. i feel safety. tapi tak tahu lah kan kalau ada perempuan tak suka dilayan mcm nie.

aku rasa dilindungi, selamat dah disayangi gituuu. hahahah. ok have a nice day ! :D

8 comments:

Lieya Von Jay said...

masing2 ada style tersendri kan.. akak plak jenis suka habaq , p mana dengan sapa balik pukol brapa tgh buat apa..
at least nampak ada hbungan disitu.. ^_^ tapi kalo dpt bf playboy sng la, sebab dia tau gerak geri kita kan so bila kita nk g tempat tu dia avoid la pegi tmpat yg sama supaya tak kantoi hehe

pha is said...

okay, jarang dengar perempuan cakap suka dikongkong mcm ni.. heheh... untungla lelaki tu.. tapi tak semua lelaki suka mengongkong.. heheh

asha hana said...

lieya : akak sama la mcm hana. nampak la mcm kita serius kan. huwaaa pandai taktik tu nak kenakan bf playboy. haha :D

asha hana said...

pha is : hahaha kan? sebab tu hana ckp hana nie pelik. yup. tak semua. lain org lain cara. ^_^

Hafiz Hafizol said...

Cik Hana jangan buat gini ke lelaki sebab kebanyakan tak suka. jgn dikongkong sgt kehidupan kami.. hehe

Sally Samsaiman said...

tolong jgn kongkong kak sally..hahahha

asha hana said...

hafiz : en hafiz. hana tak suka mengongkong tapi sebaliknya. hahah :D

asha hana said...

sally : tak tak. hana tak kongkong akak. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome