rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 26 October 2013

miang seyh !!

assalamualaikum w.b.t

nie semalam punya cerita dan auto post. aku memang nyirap gila. aku dah tak tahan dah nie. sumpah aku cakap kau. rasa mcm nak sumpah seranah je. kau kalau bekerja nak ajak borak tak apa weyh. tapi jangan nak menggatal boleh? memang teserlah lah muka miang kau tu weyh. lepas tu panggil2 sayang bagai. guess what? aku rasa mcm nak muntah hijau !

tak faham2 lagi ke kalau aku dah tak layan. kau pown cakap aku sombong kan. means aku tak nak kau becakap dengan aku lah stupid! kau datang tempat aku just nak ambil barang kan? so just take out the thing la. time aku balik siap cakap nak hantar bagai. rimas mangkuk. gua rimas !!!


kau nak ke kena tendang ke mcm dekat gambar nie? nasib baik ler aku kerja sorang2 weyh. kalau ada geng kuasa singa aku keluar la gamaknya ! bukan sorang je pekerja mcm nie. tapi dua orang. huwaaa. apa aku nak buat nie !! nak berhenti terasa mcm sayang. mana nak cari duit kalau tak kerja. tak apa hana tak apa. sabar. ALLAH pasti tolong. :')

16 comments:

Shark Kay said...

adeh...
mmg nk kne tomoi kalu org cmtu.
buat x tau jer..
lama2 nnti diorg boring jugak nnti :)

♥ Lia Abdillah ♥ said...

hish ,, sabo jela..
lia pon xsuke dengan laki miang .. memang nk muntah pelangi jerrr

Norhasniza Khalid said...

biarkan je, jangan dilayan..

pha is said...

bagi je penumbuk sebijik dua.. hehe

Azhafizah Md Nor said...

Jangan di layan je..lama lama die pun malas nak layan..kann

mirza syazwina said...

ni namanya orang tak paham bahasa,dah orang tak nak..duk kacau jugak..sabar k akak,biarkan,lama2 behenti sendiri la tu..

Fais-SKA said...

sbar jelah =) sng citer ckap la elok2 kt dia..kalau xfham2 gak..bru sepak betol2 he3

asha hana said...

@shark kay ha kan? sakit je hati tw. tak. dah lama dah. dr start keje even buat tak tahu pown tetap kacau. dah 2 bulan. haihh

asha hana said...

@lia samalah dengan akak dik. memang nyampah. wahh muntah pelangi lg dahsyat. haha

asha hana said...

@norhasniza ya mama. hmm :)

asha hana said...

@pha is tak boleh pha is. bahaya. sebab hana sorang je jaga situ. bahaya bahaya. kalau ada geng lain lah. haha

asha hana said...

@azhafizah orang mcm tu memang tak faham bahasa. even hana tipu ckap dah nak kawen pown tetap tak faham bahasa. -_-

asha hana said...

@mirza memang terlebih sabar dik. nasib baik la keje situ sebab nak cari duit. haihhh

asha hana said...

@fais haha kalaulah boleh tendang memang hana nak sangat ! geram nie. haha

Cikgu Norazimah said...

takyah di layan, CN dulu masa bujang2 mmg selalu kena cop SOMBONG..pedulikan jer, lama2 dorang mmg tak usik kita, sebelum jadi cikgu, pernah part time jadi exec networking, pompuan cuma 2 orang jer, yang lain laki ! hehe

asha hana said...

@cekgu hahaha samalah dengan hana nie CN. lahai. tunggu masa nak berhenti je. hmm

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome