rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 8 October 2013

moment with kamal adli !

assalamualaikum w.b.t

saja nak mengimbau kenangan lama. masa bulan ramadhan 2012. terserempak dengan kamal adli dekat bazar ramadhan masjid tanah. weyh korang. aku rindu. rindu nak makan bubur ayam masjid tanah dan rindu pada "penduduk" masjid tanah !! :'(

after balik praktikal dari klinik komuniti. sempat kan
walau keadaan tengah bersesak.

tingginya dia. tough jugak dia nie.
jauh beza aku dengan dia. haha
masa dia nie tengah dalam penggambaran
tapi tak tahu cerita apa. hehe

masa aku update gambar nie dekat fb. ada orang komen 'rapatnya.' then bila tengok balik komen tu dah delete. kan bagus kalau dia sekarang tetap marah bila aku update gambau dengan lelaki tak kira lah even dengan kawan pon. alahai. tp tak. sebaliknya aku yang berasa sakit bila dia melakukan benda yang sama macam aku. aku tak tahu hati dia dan aku harap dia tak tahu jugak hati aku seperti apa. :')

8 comments:

Sally Samsaiman said...

hati tu kena didik..baru dia tau time bila kena sedih time bila gembira :)

Lieya Von Jay said...

kak pon pernah jumpa dgn kamal adli. dia memang comel dan hensem kalo jumpa face to face.. tapi xdapat nak snap pic macam hana. jeles2.

P.s : Sabar lah duhai hati. jgn bagi dia nampak kelemahan hana yg 1 ni.

asha hana said...

sally : baik kak sally sayang. hana sedang usaha. :')

asha hana said...

lieya : hehe hensem kan? melting kejap. hahha tak mau jeles tak mau.

#baik kak lieya sayang. in sya ALLAH. terima kasih ea akak. :')

nanakimie said...

wah,begambar ngan retis lagi,hee..

p/s: nana guna cbox dear.hana try la guna cbox pulak:)

asha hana said...

nana : hee gambar la je nana. owhh yeke? haha malas pulak nak tukar. tak pe. nnt ok la nie. thnx ea. :)

TelingaBulat said...

untungnyee die hehehe

asha hana said...

TB : untung nya kita dapat bergambau dengan retis. hahahah :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome