rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 23 October 2013

morning sickness !

assalamualaikum w.b.t


wahh kemain lg tajuk nya kau. aku belum kahwin lagi ok. aku cerita pasal random. hari tu ada lah tengok cerita melayu. entah apa entah tajuk. bini dia yang pregnant tapi laki dia yang bluerkk bluerkk.

haha seronok tw kalau dapat suami yang macam nie. baru lah 'kongsi' susah senang namanya. haha :P

ada tak yang berpengalaman suami dia yang dapat morning sickness? nak kesian atau nak tergelak? haha sebab selama nie perempuan je rasa kan. sesekali tak salah bg suami rasa. :D

14 comments:

Sally Samsaiman said...

mmg ada kan camtu..? tapi tak ramai laaa

Aefa Aerisya said...

hiihi.. sama2 morning sickness baru adil.. :D

TelingaBulat said...

uiitt tajuk entri terperanjat TB hehehe

pha is said...

hahah.. dalam adat melayu, kes macam tu adalah suatu kebiasaan.. heheh...

Lieya Von Jay said...

harap2 bila menikah nanti laki kak dapat rasa morning sikcness tu :)

asha hana said...

@sally memang ada kak. tapi susah nak jumpa. haha

asha hana said...

@aefa haha kan ? baru adil. sama2 rasa. :D

asha hana said...

@TelingaBulat kenapa pulak? ingat hana la yang morning sickness tu kan. haha :P

asha hana said...

@pha is kes macam nie dah biasa ke? sebab selalu hana jumpa isteri je yang rasa. haha

asha hana said...

@lieya haa kan? wahh hana pown harap benda sama. baru la awesome mcm tu. sama2 rasa. haha :)

Azhafizah Md Nor said...

setakat ni belum ada pengalaman lagi..hee

Cikgu Norazimah said...

CN dulu en. hubby muntah2 seminggu masa belum tahu CN preggy, bila dah tahu CN preggy, terus dia hokay n CN lak muntah2 sampai nak bersalin ;)

asha hana said...

@azhafizah haha. kalau ada penglaman mcm nie mesti seronok kan? :P

asha hana said...

@cikgu hahahah ok la tu, bestnya. sama2 rasa dengan en hubby. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome