rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 22 October 2013

nescafe satu !

assalamualaikum w.b.t



sedapnya kan air nescafe nie. fav aku tw. cehh. mesti korang meluatkan sebab aku asyik post fav aku itu fav aku ini. peduli apa aku. haha betul. masa ibu aku buat satu jug air nescafe kan. ayah aku baru secawan. aku dah 4-5 cawan. sampai ibu aku cakap ehh kang ayah kau punya air tak ada. baru aku perasan dah tinggal seciput je. haha

tp tak elok sebenarnya terlalu obses dengan minuman bercaffein mcm nescafe nie. banyak kesan dia pada sistem badan kita. tapi ada jugak baiknya dalam perubatan. korang boleh terjah SINI dan baca ok. aku malas nak re-type. cehh pemalas nya kan. adehh sebab penat weyh dengan tenet asyik slow je. -_-

ok ! bye !

13 comments:

mirza syazwina said...

nescafe memang sedap lagi2 yang lemak berkrim tu,waduh~ hehee

asha hana said...

@mirza kemain lagi budak nie kan. haha memang pown. sangat la awesome rasa dia. ! :D

Sally Samsaiman said...

I am caffeine addicted... :(

athiqi ariff said...

wahhhh...sedapnya nescaffe..tp sy kt sini minum 3 in 1 ipoh white nescaffe...uuuuuu...besh sgt!!!!

athiqi ariff said...

tau pon xbgus utk ksihatan...sbnrnya caffeine bagus kan sbb bg kita good feeling , tp jgn la obses sgt..hehe

Lieya Von Jay said...

kak xboleh lgsg minum nescafe. kalo white coffe, mocha atau cofee2 lain boleh la... lepas sakit terok sebab nescafe terus xminum nescafe lgsg sampai skrg ^_^

Azhafizah Md Nor said...

nescafe dalam tin memang sedap.kalau buat sendiri fiza tak minum.tapi sekarang obses dengan white coffee :)

pha is said...

skali sekala x pe la..

asha hana said...

@sally bahaya tu akak. kena cuba berhenti perlahan-lahan. :)

asha hana said...

@athiqi haha tp hana tak obses sangat dengan caffeine. cuma nescafe la dah sebati dalam jiwa raga.. amboi. haha sedap kan nescafe? :)

asha hana said...

@lieya la yeke? haha hana pulak coffee memang tak boleh masuk dekat anak tekak. hee sakit sebab nescafe? hmm sakit mcm mana tu.? :)

asha hana said...

@Azhafizah white coffee sedap kak ! hana tak boleh minum coffee tapi boleh masuk pulak dengan white coffee. haha buat sendiri? hana pown sama. tp kalau ibu yang buat hana minum. haha

asha hana said...

@pha is kalau sekali sekala tak apa. betul. jangan yang addicted. itu bahaya. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome