rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 10 October 2013

oh lesen !

assalamualaikum w.b.t


haisyy. bila cakap pasal lesen. memang aku takut weyh. bila nak pergi amik nie? alahai. selalu je tangguh3 sampai ibu aku asyk tanya je.

plan nak amik lesen motor kereta sekali gus. nyesal pulak tak amik awal2 dulu masa belajar. kalau tak dah habis dah. korang yang ada pengalaman nie. susah tak? adehh. nama je hana brutal. tapi penakut. -_-

8 comments:

mirza syazwina said...

wah brutal mestila tak boleh takut,semoga berjaya nanti ok ;)

asha hana said...

mirza : brutal2 pown jiwa tetap jiwa perempuan. haha ok dear. adehh sangat takut. :(

Azhafizah Md Nor said...

kena amek cepat..nanti lama lama lagi susah dan mahal.

asha hana said...

azhafizah : memang nak amik. tp ketakutan menguasai. adehh -_-

Lieya Von Jay said...

aja aja fighting hana ^_^ xyah takut la senang ja

asha hana said...

lieya : kih3. terima kasih kak. hana risau . haha yeahh ! tp kena jugak amik kan. :D

Norhasniza Khalid said...

hamik cepat makcik yer.. kang kena saman... haha

asha hana said...

hasniza : haha mama. hana kalau tak ada lesen hana tak ngayau mana2 pown ok. kang kena bebel dengan bonda tersayang. :P

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome