rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 9 October 2013

oh nasi lemak !

assalamualaikum w.b.t

tu diaaa. saja je dok uplod gambau lama
yang ada nasik lemak kat situ. haha :D

nie curi dekat en. google.

kan aku pernah update entry pasal kelapa dan aku tak suka makanan yang berunsurkan kelapa dekat SINI kan? tapi nasi lemak aku suka pulak. tak tahu la asal. nak2 yang kukus punya. perggghh. dah lama tak pekena nie.  ok. tak ada motif. tu je nak cakap. mesti ada orang cakap. apa lah gambar makanan pown nak uplod. weyh suka hati lah nak uplod gambau makanan ke minuman ke. sibuk je. wakakaka ok bye !

10 comments:

Norhasniza Khalid said...

wah.. sedapnya nasi lemak dia..

adrianna syaz said...

Sya klu mkn nasik lmak..terus rasa ngntuk..hehe

Lieya Von Jay said...

kak pon suka makan nasik lemak . taoi skrg ni terpaksa kurg kan dh sebab takut naik lagi bdan :)

asha hana said...

hasniza : hehe sedap kan mama? tp beli je. hee

asha hana said...

adrianna : biasalah tu. santan kan. haha hana pown sama. tp sebab suka makan pnya pasal. hana bedal je. :D

asha hana said...

lieya : akak. kalau nak makan, jangan sekat. nanti kempunan. tu la style hana. hehe :)

Sally Samsaiman said...

omo omo...nasi lemak!!

asha hana said...

sally : akak pown suka nasik lemak ke? haha

mirza syazwina said...

yang kukus punya memang terbaik!

asha hana said...

mirza : memang pown. perghh !

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome