rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 13 October 2013

pakai shawl tak salah. tapi...?

assalamualaikum w.b.t


hye. siapa pengguna shawl dekat sini? aku random. mana2 pown aku pakai. janji menutup aurat aku dari pandangan ajnabi. aku pown bukan lah baik sangat2 kan. tapi sedang berusaha sebaik mungkin untuk menjadi yang lebih baik. aku post. biar kita sama2 bermuhasabah diri memperbaiki kekurangan diri. tak salah pakai shawl kan? tp biarlah yang menutupi dada kita. jom bergerak ke arah lebih baik. gd luck korang. wish me luck too ! ;)

12 comments:

Norhasniza Khalid said...

mama setuju, kebanyakkan bukan shawl je, tudung faredaa yang beratus-ratus tu, kemain pendek lagi tang dada...

Sally Samsaiman said...

yg dalam hijabista tu lagi pelik...hahaha...pakai jela tudung bwal...cantik jugak ape :)

asha hana said...

hasniza : haha hana tak nak bg komenta. sebab tkut hana mcm tu. in sya ALLAH. sedang usaha, :')

asha hana said...

sally : hehe hana tak tengok pulak kak hijabista tu. yup. tdung bawal pown ok. :)

♥ Lia Abdillah ♥ said...

ha'ah.. sbb kebanyakan org pakai shawl atas dada.. lia yg tgk ni pun malu, xkan diorang tk mlu kot? hehe

mirza syazwina said...

sekarang ni kita tgah try2 pkai shawl..tula kan,begaya boleh asalkan sopan :)

asha hana said...

lia abdillah : hehe. yup. mungkin dorang tengah try kot nak cuba labuhkan. :)

asha hana said...

mirza : yup. yang penting sopan. sopan tapi bergaya kan comel jugak. ;)

Azhafizah Md Nor said...

absolutely correct!

asha hana said...

azhafizah : terima kasih dear. :)

Lieya Von Jay said...

kak pon dlam poses nak melabuh kan lagi tudung tu kalo ikutkan memang selalu pakai yg nampak dada pon , mengaku senang kan hehe ^_^

asha hana said...

lieya : hehe akak. kita sama. yup. hana pown dlu mcm tu. in sya ALLAH. kita usaha. yeayy ! tak hipokrit tu lg bagus kan. akak daebak ! :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome