rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 23 October 2013

payung emas !

assalamualaikum w.b.t


macam yang kita tahu. payung emas nie akan diberikan pada sesetengah wanita yang rela dirinya bermadu. tapi perempuan mana yang nak? 1 dalam 1000 kan.

aku? jangan tanya. sebab kalau ganjarannya payung emas sekalipun, hati aku tak kan pernah ikhlas. betul. tak tipu. future husband, bakal imam. walau pun banyak ujian yang bakal kita lalui, aku tak kan rela dimadukan. jadi, tolong ea. kerana perempuan ini sememangnya bukan wanita sempurna. :')

10 comments:

adrianna syaz said...

Payung ceti sya mau..haha..

Melaka dkt alor gajah asha :)

Azhafizah Md Nor said...

perempuan mana yang sanggup dimadukan kan..

Lieya Von Jay said...

same here!! dont you dare menikah lain!

Cikgu Norazimah said...

give me 5 ! tak kisah la payung emas, ker, payung perak ker, say NO to poligami sebab CN percaya hati takkan ikhlas berpoligami ni..

asha hana said...

@adrianna syaz hahahha amboi. kemain lagi. oh alor gajah? jauh la jugak dari hana. :)

asha hana said...

@azhafizah betul akak. memang mana2 prempuan tak suka. :')

asha hana said...

@lieya haha. marah sangat tu akak bunyinya. :)

asha hana said...

@cikgu hahaahah yeah. sepp sikit. betul tu akak. zaman sekarang bukan zaman dulu. lain. hana pown tak caya pada hati yang kata ikhlas nak poligami nie. -_-

pha is said...

hahaha.. tapi kalau x silap, pasal payung mas ni pun dari hadis dhaif.. kalau x silap la..

asha hana said...

@pha is oh ea? tak apa. kita sama2 belajar. nanti hana try cari kesahihannya. ;)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome